tisdag

kom precis hem efter en tråkig skoldag.
imorse hade jag mentorstimme & sedan fysik -.-
nyss hade jag so och det var ganska segt .
fan mina cigg är slut oxå, har bara en kvar + att jag inte har ngra pengar att köpa nya :(
men men ..
ajuste snart är det fan jul & nyår ! fan va nice (:
jag å cas bestämde igår vad vi skulle köpa t nyår och vart vi skulle sova .
hähä en månad kvar, men ändå.
jag undrar oxå vad jag ska köpa för julklappar till familjen, har bara kommit på en julklapp t min lillasyster Amelia.
tänkte köpa två biobiljetter till henne & mig så bara hon och jag kan åka iväg och kolla på film .
men resten vet jag inte vad jag ska köpa faktiskt ..
aja skit tråkigt väder iallafall, regn :/
pussy, jag har blivit sjuk. jävla lillasyster som har smittat mig .
hatar att vara sjuk, speciellt när man är täpt i näsan och ska sova och man inte kan andas .
sen har man hosta oxå .
ikväll ska jag nog gå ut m cas & nea .
jag vet inte vad vi ska göra, men vi får väl se då ..

ikväll så är det desperat housewife men oxå en film på kanal 3
- systrarna i jeans. vill så gärna se den, men båda börjar klockan nio :/
vi får väl se vad jag väljer (:

ska skriva en slutsats nu .

PUSS PUSS



    vs   

- vad ska jag välja ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0