södertälje

hej igen, kom precis hem t papi (: 
cassie följde m mig t fittja tills min buss kom . 
shit det blev värsta bråket på bussen 
en mamma & hennes barn skulle på bussen m barnvagn då stod de första i kön att kma in. 
då trängde ngn annan sig före dom. då blev det värsta bråket . 
- en vuxen man mot mammans son . 
jag vne vad, vi stod där kanske fem minuter innan vi fick åka . 
de bråkade om att han trängde sig och mannen skrek . 
- han knullar mig jag vne vad men de pratade på arabiska oxå . 
men nu är jag hemma (: 
ska kolla på the hills om 20 min. 
ikväll ska jag vara m hannu och jag måste gå t ica och  köpa BEN & JERRY'S ! 
jag har inte ätit det på jättelänge .. 
see ya bitches (: 

PUSS 



hitta gammal bild på mig (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0