onsdag

hejsan min dag började med att jag vaknade 07.10 av mamma, fan jag skulle ju duscha. men aja det får bli imorgon innan jag åker t eriksdalsbadet m klassen (då måste jag raka benen) (:
anyway jag hade fysik och det är ju som vanligt ..
TRÅKIGT !
speciellt Nabil som lärare, snälla gubben kan inte ens stava rätt lr uttala orden som man ska. man får ju fan rätta honom. liksom när han ska säga ström, säger han citrom. vad fan är det ?
jaja skitsamma sen gick jag,riz& néah åh rökte (:
hääääääääärligt !
vi hade matte,spanska, kemi & lunch efter det.
på lunchen går man som vanligt t "stället" åh röker ..
sen fick jag plugga arslet av mig, för jag hade omprov i kemi ( HATAR ! )
efter lunch vare so och sedan slöjd. där gör jag en stor tröja (:
NU skulle jag ha prov, och de sista 10 minuterna pluggade jag hårt.
när jag fick provet var jag så himla nervös. jag kan ju inte få IG igen ..
jag driver inte, satt där i en hel fucking timme .
och vill ni veta vad resultatet blev ?








JAG FICK GODKÄNT !
har aldrig varit så lättad (:
nu är jag riktigt stolt över mig själv .
men nu ska jag t mötes ( tjejkväll ) och träffa tjejerna ,
see u later ..





PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0