onsdag

shululu (:
kom precis hem från skolan och är så himla röksuuuuugen !
i morse hade jag fysik och sedan matte -.-
efter det hade jag spanska prov och fick sitta i ett grupprum och skriva ensam.
jag hade så himla tur för jag kunde typ inget och precis när jag skulle lämna in pappret och trodde jag skulle få IG började brandalarmet gå .
då sa jag att jag skulle göra klart provet imorgon, liksom då kan jag ju plugga på det jag inte kunde !
men det var en ganska rolig skoldag idag ..
ikväll ska jag gå t mötes för det är tjejkväll (:
ska ringa ekan och fråga om hon vill kma oxå, plus att jag måste fråga om jag får följa m på hennes dans imorgon.
det är så himla kul !
åh killen som dansar där är kaaaaaaatt, jag svär ..

bloggish senare !

PUSS

juste ! kollade på systrar i jeans igår, skit bra. den dära Eric på fotbollslägret och Kostas i Grekland var katter !
tänkte att jag kunde kolla på desperat i repris. men vet inte vilken dag den går, ngn som vet ? (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0