eriksdalsbadet

ahlå (:
idag var jag på eriksdalsbadet m högstadiet och badade hähä .
vi samlades i centrum och åkte 08.06 .
först när vi kom dit hade vi ett "simtest" men allt gick bra (:
sedan hoppade vi ner i poolen och hade skit kul .
jag ääääälskar när man kan simma till utomhus poolen, det är så jävla härligt (:
vi åt där oxå, jag åt chickenbits yummie !
haha jag å erika gick ut t utomhus poolen och jag vne vad som hände med jag började helt plötsligt blöda näsblod :S
å erika blev så rädd haha .
efter badet hade jag hemkunskap och vi gjorde pizza, skit gott !
när lektionen var slut gick jag hem å fixade, sen möte jag cas och vi åkte t hötorget, för cas skulle köpa kina skor.
sen gick vi på ekaterini's dans. haha hennes danslärare dödar, så jävla skön plus att finaste killen dansar där .. (:
och nu var jag i vårberg och vi träffade carro, savve, yannina, helen & angelo där .
vi gick ut å rökte och luffade runt hähä (:

ciao ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0