80-talsfest

har precis kollat på gossip girl & ändrat designen, jag vet att den är inte den finaste men jag ska fixa till det snart .
men nu ska jag skriva lite om 80-talsfesten (:
det började m att jag å cas vaknade typ vid halv 12 och åt frukost.
sen duschade jag och efter gick vi t centrum och köpte cigg.
vi åkte t skäris och hoppade på fruängen bussen och åkte hem t cas.
vi klädde på oss, våfflade håret, sminkade oss & sedan åkte iväg t fruängen.
när vi kom dit blev vi hämtade av ingalill's pappa ( typ vid halv sex tiden )
och åkte t fest lokalen .
vi fick hjälpa lite och ge ut bordsplacering t alla gäster som kom.
vid sju tiden gick alla ut och väntade på att daniel skulle kma.
när han kom, hade han en ögonbindel på sig och alla var knäpptysta och sedan började sjunga när han kom ut.
sedan vare partaj !
vi ungdomar fick hjälpa t att stå i baren.
vi åkte hem kvart i tolv och kollade på en film när vi kom hem .
vi gjorde inte så mkt på festen utan stod i baren, och gick ut då & då å rökte (:
här är lite bilder från festen, enjoy !




















































helt ärligt nu, var vi inte sexiga? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0