21 okt

hej igen.
sitter & äter choklad (:
kom precis hem från skolan
det gick fint på provet, gjorde alla frågor förutom 4
hoppas jag få VG iallafall hehe
idag på gympan hade vi basket.
när jag, sofia & joyeta skulle spela mot ngr andra blev det catfight haha
så vi fick sluta, gå därifrån och byta om, sen gå t andra lektionen
idag fick vi tomatsoppa till lunch.
- det var jättegott. har inte ätit det sen dagis (:
på svenskan efter lunch fick jag veta att jag fick VG på mitt praoproject
ville egentligen ha MVG för jag hade slitit som fan för att få allt perfekt & så fick jag bara VG ..
klockan sex har jag dans t åtta det ska bli kul .
hoppas jag får mina para idag. då kan jag äntligen shoppa hähä
evigheter sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0