lördag

godmorgon
vaknade för en stund sen & äter frulle nu
igår gick jag på bio & fick se min film !
det var så jävla bra, den bästa film jag sett faktiskt
har ni någongång känt en varm känsla inom er när
ni ser på någon ni gillar?
så kände jag när jag såg honom
- Robert Pattison
det var jag, ekaterini & ngra andra som gick tsms
jag & ekan dog varje gång vi såg honom haha
efter bion åkte jag, canny & ekan t vårby och lämnade ekan där
sen åkte vi t vårberg & träffade andra
när jag kom hem kollade jag på the mist
den var lite äcklig faktiskt hähä
snart ska jag fixa mig, klockan tre ska jag t skäris och kolla på nyårs klänning
ikväll vetja inte vad man ska hitta på :$
tyvärr glömde jag att ta bilder igår
ses senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0