avslutning

sådär .. äntligen hemma (: 
vill ni veta vad överraskningen var ?

klockan halv sex mötes jag, canny & joyeta utanför mig och vi gick t centrum och åkte t lilje 
när vi kom dit fick vi vänta och sedan när hon kom fick vi åka tvärbana t mårtendalen lr ngt skit
det var bara jag, canny, joyeta & michelle från dansen
vi var skit nervösa inför vad vi skulle göra (: 
så kom vi t fryshuset och vi trodde vi skulle kolla på basket för de sålde basket biljetter där 
men nej, vi hade tydligen gått fel och skulle gå t kultur.... ngt .. 
men vi visste inte vart de låg och fick gå ut i regnet åh leta 
hulda hade Gustav med sig - hennes kompis son
skit söt, 3 år sötnos 
sen kom vi äntligen fram och vi alla var dygnsura och såg en gokartskylt så vi alla trodde vi skulle åka gokarts
men nej, så vi gick vidare och äntligen kom fram dit
och vi hade kommit lite försent och fick äntligen veta var det vi skulle göra..
vi skulle kolla på en dansvisning och den var ganska bra, haha en bög där blev skit svettig när han dansade och stänkte svett överallt (synd för de som stod brevid :p) hähä
efter det kom vi på att vi hade glömt å betala, men vi slapp och hade pengar över
så vi gick och åt pizza (: 
sen åkte jag t skäris & där hämtade papi mig 
och nu sitter jag framför datorn och laddar ner låtar 
men ska snart titta på en film sen sova (skit trött)
imorgon kmr farmor & farfar och vi ska ha en liten "för julafton" hihi
på måndag lägger 
jag in bilder från idag ! 
gonatt sötisar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0