a perfect day

hello sweeties (;
har inte hunnit blogga idag ..
imorse hade jag sovmorgon t halv 10 för vi hade elevensval idag
och jag valde dans
så jag möte tjejerna i centrum sen åkte vi t skäris
vi väntade där i en timme, då fick vi reda på att dans läraren var sjuk -.-
men vi dansade ändå
klockan halv 11 gick jag & neah t köpcentret och kollade runt lite..
efter en stund åkte vi t vårberg & köpte godis och gick ner t skolan, åt lunch
vi hade spanska efter och kollade på filmen
- barnhemmet
sen hade vi hemkunskap & bakade lussebullar (:
klockan 4 när vi slutade åkte jag t skäris för att handla julklappar, var så himla stressad
när jag kom hem åt jag och gick ut m cassie
vi träffade ngra killar & andréa sen åkte vi t sätra ..
nu ska jag kolla på hell's kitchen!
måste rulla
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0